PRIMER I SEGON: ANEM AL TEATRE

El dimarts 16 d’octubre els alumnes de 1r i 2n d’ESO van anar a veure l’obra de teatre “Mon pare és un ogre” de la companyia La Baldufa. Els alumnes dels dos cursos van sortir a primera hora del matí en direcció a l’Atlàntida de Vic on van poder gaudir de l’actuació teatral juntament amb l’alumnat d’altres instituts i escoles de la comarca.

“Mon pare és un ogre” tracta sobre la relació entre en Miquel, un home adult, i el seu pare, que ha estat pràcticment tota la vida tancat en una cel·la de presó. Una funció teatral que té l’objectiu d’aprofundir sobre emocions com el bé, el mal, la solidaritat, el càstig, la culpa o la justícia.

Una sortida en què els estudiants van posar en valor el treball artístic dels actors dalt de l’escenari. A més, l’alumnat ha pogut gaudir d’una obra teatral amb un fort rerefons emocional juntament amb els companys de l’institut. Tot això, vivint l’experiència de visitar una de les sales de teatre més importants de la plana.