PARTICIPACIÓ DE L’INSTITUT DEL TER ALS ACTES DE LA MARATÓ 2019

El dissabte 14 de desembre a les 17:30 de la tarda al Casal Cívic Frederica Montseny de Manlleu l’alumnat de l’Institut del Ter va poder col·laborar en un dels actes organitzats per la Marató 2019, aquest any dedicada a les malalties minoritàries.

Des del centre volem agrair al Casal de la gent gran del Centre Cívic Frederica Montseny, que any rere any ens convidi a participar en aquest acte a favor de la Marató.

En els darrers anys la coral de l’Institut del Ter ha cantat juntament amb d’altres corals, com la de “les veus del Ter”, dirigida per en Pere Sellarès . Però aquest any ha estat una mica especial per nosaltres, ja que vam comptar també amb la col·laboració del grup de teatre que va llegir poemes de Nadal amb acompanyament musical a càrrec d’alumnes també del nostre centre. A tots l’alumnat de l’institut, al director de la nostra coral, en Julio Garcia , i a l’AMPA del centre els volem agrair la seva col·laboració en aquest acte.

L’Institut del Ter es mostra orgullós del nostre alumnat del qual no només volem que siguin uns cracks en matemàtiques o català sinó que també volem que siguin persones solidàries i compromeses amb aquells que més ho necessiten.

Aquí us deixem amb algunes imatges d’aquest entranyable acte: