Jornada de Portes Obertes

JORNADA DE PORTES OBERTES

16 de març de 10.00h a 13.30h

Xerrades a les 10.00 i a les 12.00h

Us convidem a la jornada de portes obertes de l’Institut del Ter que farem el dissabte 16 de març de 10 a 13:30 h. Aquest dia hem planificat un seguit d’activitats per a les famílies  que us expliquem a continuació:

• Durant tot el matí podreu visitar les instal·lacions de l’institut guiats pels nostres alumnes i podreu participar a les diferents activitats que hem organitzat.

• A les 10 i a les 12 h. farem una xerrada explicativa del projecte del centre.

• Un trenet us portarà des de  l’institut fins al Museu del Ter on podreu visitar les seves instal·lacions guiats també pels nostres alumnes.

En nom de tot l’equip docent del centre us volem agrair la vostra sincera col·laboració.

L’Equip directiu