FESTIVAL DE NADAL A L’INSTITUT

Les classes el divendres 22 de desembre van començar  amb un bon esmorzar i els amics invisibles.

A mig matí, vam celebrar  un festival de música i dansa per tancar el trimestre al Casal Cívic Frederica Montseny.

Felicitem a tots els que van pujar a ballar a l’escenari!

I en el Festival no hi podia faltar la Coral de l’! Aquesta vegada acompanyats pels alumnes de francès en una de les cançons!

També es reparteixen els títols ‘Si vols pots’ al millor company i al millor progrés de cada classe!

Laia Carmona és la guanyadora del 1r Concurs de Felicitacions de Nadal de l’Institut del Ter

El festival va acabar amb la coreografia de percussió corporal que tots els alumnes han assajat aquests dies. Aquí en teniu un fragment!