Els alumnes de llatí descobreixen Barcino

El passat divendres 25 de gener el grup d’alumnes de 4t que curses l’optativa de llatí van anar d’excursió a Barcelona per descobrir-ne els seus orrigens romans.

Un cop arribat a la ciutat comtal van fer una visita pel centre on es troben les restes de l’antiga Barcino, és a dir, els orígens romans de la ciutat. Els alumnes van descobrir l’origen de la capital catalana, que es remonta al segle I aC, a través d’algunes restes com una part de muralla o fonaments d’eficacions antigues.

Després de fer la ruta per barcino van visitar el Museu d’Història de Barcelona on van acabar d’aprofundir en l’inici de la ciutat i com era la vida a la ciutat durant aquella època.

A través d’aquesta sortida els alumnes han pogut conèixer de primera mà com són els assentaments romans, de la mateixa manera que han descobert l’origen d’una ciutat tan propera com és Barcelona.