ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR 2018

Benvolguts i benvolgudes ,

Durant el mes de novembre celebrarem les eleccions per renovar una part del Consell Escolar del Centre.

El Consell Escolar és l’òrgan de participació de la comunitat educativa en el govern del centre i l’òrgan de programació, seguiment i avaluació de les seves activitats. Per això és molt important la participació de tots els sectors de la comunitat educativa i la seva implicació.

El Consell Escolar de l’Institut del Ter el formen 16 membres :

• La directora, la cap d’estudis i la secretària
  • 1 representant de l’Ajuntament
  • 5 representants del professorat
  • 3 representants dels pares , mares i/o tutors/es
  • 1 representant de l’AMPA
  • 2 representants de l’alumnat
  • 1 representant del personal d’administració i serveis

A les eleccions d’aquest any  caldrà renovar el representant de l’ajuntament , 3 representants del sector professorat, 3 representants del sector dels pares , mares i/o tutors/es, el representant de l’AMPA i 1 representant del sector alumnat.

Calendari electoral

Dilluns 12-11-2018 Publicació  del cens electoral de cada sector (professorat, alumnat, pares i mares de l’alumnat, personal d’administració i serveis i personal d’atenció educativa complementària). Aquesta publicació obre el termini de presentació de reclamacions al cens. El trobareu penjat a la cartellera del vestíbul d’entrada. Si no hi sortiu feu la reclamació a secretaria.

Reclamacions del cens del 12 al 16 de novembre.

Publicació de  la resolució de la directora del centre de convocatòria del procés electoral
Dimarts 13-11-2018  Sorteig del membres de les meses electorals

Alumnat 10:20    Professorat 12:30     Pares i mares 14:45

Dimecres 14-11-2018 Comunicar la designació dels membres de les meses a les persones que n’han de formar part
Del 14 al 20 de novembre 2018 Presentació de candidatures . A secretaria hi haurà el document a omplir per presentar candidatura. La candidatura es lliurarà a la secretaria del centre
Dilluns 19-11-2018 Constitució de la mesa electoral del professorat. 15:45 h
Dimarts 20-11-2018 Constitució de la mesa electoral de l’alumnat. 10:20 h.

Constitució de la mesa electoral del sector pares/mares. 15 h.

Dimecres 21-11-2018 Publicació del cens definitiu

Verificació de les candidatures presentades

Dijous 22-11-2018 Presentació i difusió de les candidatures

Fer arribar als candidats la seva credencial

Recollir la sol·licitud de les persones que vulguin ser supervisors en les votacions del sector pares i mares i en el sector de l’alumnat. El document que cal omplir el podreu demanar a secretaria.

Dilluns 26-11-2018 Eleccions al Consell Escolar. Sector Professorat. 16 h.
Dimarts 27-11-2018 Eleccions al Consell Escolar

Sector alumnat. A partir 9:50 h (Aula de música)

Sector pares i mares. De 13 a 15 h. i de 18 a 20 h. (Sala de visites)

Dilluns 17-12-2018 Comiat dels antics membres del Consell Escolar  i Constitució del nou Consell Escolar

US ANIMEM A PARTICIPAR!

En aquest enllaç les famílies trobareu més informació sobre el consell escolar: http://familiaiescola.gencat.cat/ca/escolaritat/participacio-compromis/participacio-coresponsabilitzacio/participacio-funcionament-centre/consell-escolar/

Resolució per la qual s’estableix el calendari del provés per renovar els Consells Escolars:  Resolució ENS/2232/2018, d’1 d’octubre.

Resolució de la direcció del centre per la qual es convoca les eleccions al Consell Escolar:

Convocatòria procés electoral