Activitats de desembre

Durant el primer trimestre del curs els vostres fills i les vostres filles han pogut participar a diferents activitats i sortides organitzades per l’institut: Immersió lingüística a Lekaroz, teatre al museu del Ter, xerrades d’educació viària , sortida a TV3, trobades de delegats, xerrades sobre la diabetis i l’obesitat de la Marató de TV3, etc.

Ara que s’acosta Nadal us volem informar de tot un seguit d’activitats en què participaran els alumnes del nostre centre i a les quals esteu tots convidats.

• El divendres 4 desembre a les 6 de la tarda la coral de La Teuleria participarà en la cantada de nadales que es farà a l’acte inaugural del Badanadal que tindrà lloc a la plaça Fra Bernadí .
  • El dijous 10 de desembre a les 8 del vespre tindrà lloc al nostre centre una conferència sobre la diabetis i l’obesitat dins dels actes organitzats a Manlleu per la Marató de TV3. A continuació de la conferència actuarà la Coral de la Teuleria.
  • El diumenge 13 de desembre la Coral de La Teuleria participarà en la festa solidària: Manlleu amb la Marató. La coral actuarà a les 10 del matí a la plaça Fra Bernadí.
  • Entre els dies 16 i 22 de desembre els nostres alumnes treballaran el projecte d’hivern amb un tema comú: “El riu Ter, font de vida i de destrucció”. L’avaluació d’aquest projecte s’adjuntarà al butlletí de notes de la primera avaluació. El resultat del treball portat a terme es plasmarà en una exposició al mateix institut que podreu visitar el mateix dimarts 22 de desembre de 6 a 9 del vespre.

Des d’aquí us volem animar a participar en totes aquestes activitats.

Atentament

L’equip directiu