2n D’ESO DESCOBREIX EL ROMÀNIC

El dimarts 11 de desembre els alumnes de 2n d’ESO van anar a Ripoll per tal de visitar el monestir i l’escriptorium. Primer van anar a visitar el monestir de Ripoll on se’ls va fer una visita guiada i on van conèixer i aprofundir en el moviment artístic del romànic.

Després de la visita al monestir, es va fer una visita a l’escriptorium, una exposició permanent en què es mostra la vida dels copistes de Ripoll a l’edat mitjana. Aquí va ser quan els alumnes es van poder posar a la pell dels escrivents tot fent un taller d’escriptura medieval.