25N, dia en contra de la violència masclista

El diumenge passat va ser el 25N, el dia internacional en contra de la violència contra les dones i a l’institut també el vam reivindicar.

Els alumnes de 3r d’ESO van ser els primers a fer activitats relacionades amb aquest dia realitzant el taller per al llenguatge no sexista “Les paraules no se les emporta el vent”.

Al llarg de la setmana del 25N es van fer diferents activitats amb tots els cursos. El Teulateams de mediadors van estar preparant durant la setmana un mural, amb la participació de tot l’alumnat, on hi ha aportacions dels alumnes sobre què és la violència de gènere. A més, tots els grups a les hores de tutoria van elaborar braçalets liles i van treballar sobre la importància de reivindicar un dia com aquest.

El divendres 23 de novembre alguns alumnes de 4t d’ESO, amb la col·laboració de l’Ajuntament, van realitzar un mural reivindicatiu sota el lema #Noésno que es pot veure al parc de l’Erm.

Totes aquestes activitats tenen la finalitat de conscienciar als alumnes de la presència de la violència de gènere en la nostra societat i en el dia a dia, per tal de poder-hi fer front.