CELEBREM LA CASTANYADA!

Avui dimecres al matí hem celebrat la castanyada a l’institut. La celebració ha començat  a les 12:30 amb la venda de castanyes torrades  i pastissos a càrrec dels alumnes de 4t d’ESO.  Aquesta és una de les activitats que els alumnes de 4t han organitzat  per tal d’aconseguir guanyar uns diners que els han de permetre costejar una part del viatge de fi d’etapa.

Després de la celebració de la castanyada hem organitzat uns tallers : Pel·lícula de por, carbasses de halloween, fundes de mòbil, galetes terrorífiques, bàsquet i futbol, etc.

Durant el matí un grup d’alumnes del centre han participat en el programa de Ràdio Manlleu: Manlleu Educa  amb un programa especial dedicat a explicar com es celebra la castanyada aquí i a altres llocs del món.  El programa s’emetrà el dimecres a la tarda de 19:30 a 20h. i el dijous de 13:30 a 14 h. I quedarà penjat a Internet i les xarxes socials de la Ràdio.

I si voleu gaudir d’unes castanyes ben calentones recordeu que els alumnes de 4t durant tots els dies del pont vendran castanyes a les seves parades de la rotonda de la piscina  i a la rotonda del cementiri.

Us desitgem que gaudiu d’una bona castanyada