Els de 1r d’ESO descobreixen el naixement del riu Ter

El passat 18 d’octubre, els alumnes de 1r d’ESO van anar d’excursió a Ulldeter. La sortida consistia a passejar per la muntanya  caminar fins al naixement del riu Ter. Un cop allà, els alumnes van realitzar diverses activitats de cohesió de grup.

Tot i que la caminada és llarga i amb una pujada considerable, als alumnes els va agradar molt poder fer aquesta excursió, ja que van poder gaudir de bones vistes i estar amb els companys i amics durant tot un matí. A més, els va resultar interessant poder veure on neix el riu que passa per la nostra ciutat!

Gabriel Hernández, alumne de 3r de l’optativa de Revista.