Visita de 3r d’ESO a l’exposició dels 100 anys de Gràfiques Manlleu

Els dies 29 d’octubre i 5 de novembre, els alumnes de 3r d’ESO van visitar l’exposició “100 anys de Gràfiques Manlleu” al Museu del Ter. Allà els van explicar com escrivien i quant tardaven a fer el diari. També els van parlar de l’evolució que va tenir la impremta de la família Contijoch, que a partir dels anys setanta del segle XX, el que era una impremta local d’èxit va anar convertint-se en una empresa global, ja que va ampliar el seu radi d’acció i va iniciar projectes més ambiciosos gràcies a la modernització de la maquinària i l’organització. De fet, el que en el seu origen va ser una petita empresa de 4 o 5 treballadors, ara és una gran indústria.

Els alumnes també van poder veure com imprimeixen, tallen i empaqueten les etiquetes dels productes.

Maryam Zarfani, alumna de 3r de l’optativa de Revista