PREINSCRIPCIONS CURS 2024-2025

Famílies, us informem que dijous 2 de maig realitzarem la xerrada informativa a les 17.30h a la nostra Llar per tal d’explicar-vos la nostra línia pedagògica i resoldre els vostres dubtes i qüestions. En acabar i fins a les 19h, us convidem a la jornada de portes obertes on podreu observar de primera mà l’essència de la nostra llar.

📆 Del 6 al 17 de maig s’obre el període de preinscripcions pel curs 2024-2025.

✍ Durant la jornada de portes obertes us assessorarem i us farem arribar tota la documentació necessària per tal de realitzar aquest tràmit.

⚠ Recordeu la importància de realitzar la preinscripció per tal de poder obtar a plaça:

Les escoles bressol o llars d’infants de Catalunya ofereixen una quantitat limitada de places. Si el nombre de sol·licituds que heu fet les famílies perquè el vostre fill o filla comenci l’etapa inicial en un centre determinat és superior al nombre de places que ofereix aquest mateix centre, pot passar que alguna de les famílies no hi obtingueu plaça.

Per tant, com que alguns centres tenen una demanda d’inscripcions superior al nombre de matrícules que poden oferir, és important que feu constar, en la sol·licitud, el màxim nombre de centres que s’ajusten a les vostres prioritats, fins a un total de 10, ordenats segons les vostres preferències.

Així doncs, és imprescindible presentar la documentació requerida i tramitar la preinscripció dins el termini establert per tal d’optar a una plaça a la Llar d’Infants Municipal Nins.

En el cas de que la demanda de preinscripcions sigui superior al número de places que es poden oferir, s’aplicarien els criteris d’assignació de places, que penjarem al web de la Llar en cas de ser necessari.

COM TRAMITAR LA PREINSCRIPCIÓ:

Us donarem un SOBRE que cal que torneu a la mateixa Llar. Dins el sobre hi trobareu informació sobre la Llar i tota la documentació que cal que ompliu i signeu i un llistat de documentació identificativa que cal que aporteu:

. Sol·licitud preinscripció

. Fitxa personal de l’alumne

. Carta de compromís educatiu

. Ordre de pagament per domiciliació bancària

. Qüestionari orientatiu sobre l’infant

. Autoritzacions: notificacions whatsapp, administració medicació, observació professionals i drets d’imatge

. Llistat de documentació identificativa que cal aportar:

– 1 fotografia mida carnet de l’alumne

– Fotocòpia llibre de família

– Fotocòpia DNI persona sol·licitant