Calendari del curs

Inici de curs:

El dia 1 de setembre l’escola està oberta per recollir el material. El 4 de setembre s’inicia el curs escolar. Els infants que comencen per primera vegada, tenen un període de 15 dies per adaptar-se a la classe. El temps de permanència serà d’ 1hora i mitja i s’ampliarà progressivament fins a realitzar l’horari complert, depenent del ritme de cada alumne.

L’horari escolar:

• Mati: de 8h a 13:10h ( entrada fins a les 10h ) possibilitat d’entrada a les 7:30h. previ avís.
  • Tarda: de 15:00h a 18:00h (entrada fins a 16:00h)

Calendari curs 2023 – 2024:

Els casalets de setembre i juny l’horari és l’habitual, matí i tarda. El seu cost l’assumeix l’Ajuntament.

Els casalets de Nadal, Setmana Santa i mes de  juliol tenen horari de matí, de les 8h. a les 13h. i menjador de les 13h. a les 15h. El pagament es fracciona per setmanes assistides. Previ avís es pot obrir a les 7:30h.