AFA (Associació de Famílies d’Alumnes)

L’AFA (Associació de Famílies d’Alumnes) és una entitat que busca involucrar les famílies en la comunitat educativa. Les seves funcions poden incloure organitzar esdeveniments, col·laborar en activitats escolars i facilitar la comunicació entre les famílies i l’escola. A través d’aquesta col·laboració, es crea un ambient propici per al desenvolupament dels infants, amb suport i participació activa de les famílies en la vida escolar dels seus fills/es.

La nostra llar d’infants compta amb una Associació de Famílies d’Alumnes (AFA) activa i compromesa que col·labora de manera significativa en les activitats de la comunitat educativa. Establim reunions periòdiques destinades a abordar temes que preocupen a les famílies en relació amb l’educació dels seus fills i filles.

L’AFA assumeix un paper clau en l’organització d’esdeveniments com festes populars, sortides i la cloenda del curs. A més, contribueixen a la realització d’obres de teatre adaptades a l’edat dels infants i a les estacions de l’any, i proporcionen suport econòmic per a les sortides escolars.

Així mateix, l’AFA juga un paper fonamental en la promoció de la relació i intercanvi entre les famílies, creant una comunitat educativa cohesionada. És notori el seu suport a les activitats que es duen a terme a l’escola, afavorint la participació activa de les famílies en l’experiència educativa dels seus fills i filles.

Cal destacar, que alguns membres de l’AFA també participen activament en les reunions del Consell Escolar de la llar d’infants, aportant una veu representativa de les famílies en el desenvolupament i presa de decisions de l’entorn educatiu. Així, la col·laboració entre l’escola i les famílies es consolida com un element clau per a la qualitat de l’experiència educativa dels nostres petits.

L’AFA està format per:

• 1 president/a
  • 1 vicepresident/a
  • 1 secretari/ària
  • 1 tresorer
  • 3 vocals
El conte de la castanyera