COMENÇAMENT DE CURS

Dilluns 13 de setembre, jornada de portes obertes.

Per als infants que aquest curs començaran a venir a la llar, serà el primer contacte amb l’escola  i amb la seva educadora. Per als que ja venien el curs passat, serà un espai de retrobament.

Per fer de l’escola un espai més segur, us demanem:

• Haver entregat a l’educadora el full signat de la Declaració responsable Covid.
  • En accedir al recinte de la llar, els adults haureu de fer ús de la mascareta i del gel hidroalcohòlic.
  • A les hores d’entrada i sortida cada infant podrà anar acompanyat per un únic adult.
  • Eviteu accedir a l’interior de la llar a excepció del període d’adaptació.
  • Mantingueu en tot moment la distància de seguretat.
  • Cada grup d’infants i la seva educadora constitueixen un grup bombolla; procureu no interaccionar amb els altres grups.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració!

Trobareu més informació:

Pla d’actuació per al curs 21-22 per a centres educatius en el marc de la pandèmia, del Departament d’Educació.

Pla d’organització de centre 21-22

Declaració responsable