PORTES OBERTES VIRTUALS

Enguany degut a la situació que estem vivint no hem pogut realitzar les portes obertes, tot i així volem aportar-vos el què és la Ginesta i ho hem fet amb un vídeo que ho reflecteix molt bé.

Més informació que pot ser del vostre interès:

Cal tenir present:
Els grups d’edat s’organitzaran a cada escola segons la normativa vigent sobre el primer cicle de l’educació infantil, si bé es podrà fer oferta de grups flexibles amb aules mixtes amb infants de franges d’edat diferents per adequar-se al màxim a la demanda real de places, un cop finalitzada la preinscripció.
D’acord amb el Decret 75/2007, de 27 de març, pel qual s’estableix el procediment d’admissió de l’alumnat als centres en els ensenyaments sufragats amb fons públics, per afavorir la integració i la distribució equilibrada de l’alumnat amb necessitats específiques de suport educatiu, s’estableix una reserva d’una plaça per grup. La reserva de llocs escolars per a aquest alumnat és vigent fins al dia anterior a la publicació de les llistes d’admesos.
Davant de la situació excepcional en que ens trobem degut al Covid-19, aquesta oferta es pot veure modificada, fins i tot després d’haver estat admès a la llar d’infants, seguint les
recomanancions de les autoritats sanitàries que es publiquin en cada moment.

En el menú de la web podeu trobar molta més informació que també us pot interessar.

Si teniu algun dubte o necessiteu més informació podeu trucar al 629 05 56 15 o enviar un correu a  a8048010@xtec.cat

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *