Salut

La salut no és només l’absència de malaltia, sinó un estat de complet benestar físic, social i ambiental.

Si un dia el vostre fill/a es posa malalt/a us trucarem per tal que el vingueu a buscar. Si està malalt/a i/o té febre s’ha de quedar a casa, tant per a ell mateix com pel perill de contagi que suposa per als altres infants. En el cas que hagi hagut de marxar de l’escola amb febre, aconsellem quedar-se a casa en observació.

Si el nen/a ha de prendre algun medicament mentre està al centre, caldrà omplir una autorització i portar una recepta del metge on consti :

• El nom del nen o nena
  • El nom del medicament
  • La dosi que n’ha de prendre i quants cops al dia
  • La data de la recepta, el nom i número de col·legiat del metge

Per tal de disminuir el risc de contagi dins les llars d’infants hem de tenir en compte aquestes normes d’actuació:

• No acceptar l’estada de cap nen/a que presenti:

– Febre o malestar general

– Diarrea líquida o amb sang

– Infeccions a la boca (estomatitis, muguet,…)

– Lleganyes als ulls (conjuntivitis)

• Períodes de baixa en cas de les següents malalties:

– Polls: fins a la desaparició total de l’insecte i les llémenes. Podeu trobar més informació sobre els polls aquí.

– Rubèola: 4 dies des de l’inici de l’erupció.

– Varicel·la: fins a l’assecament total de les lesions.

– Xarampió: 7 dies de de l’inici de l’erupció.

Davant la persistència prolongada de símptomes de possibles malal­ties infeccioses, us demanarem un informe del pediatre on consti la garantia de no contagi. En cas contrari el nen/a no podrà tornar a la llar d’infants.

La falta d’assistència, no justificada, durant més de 20 dies naturals, suposaria la baixa i la immediata cobertura de la plaça per un altre infant. A la llar d’infants s’acceptaran faltes d’assistència temporals per malalties justificades sempre que no superin els 2 mesos i es pagui la quota mensual.