Llistes alumnat preinscripció 2020-2021

Ja podeu consultar a la web de l’ajuntament les llistes de l’alumnat de la preinscripció del curs 2020-2021.

Feu clic aquí per veure les llistes de tots els centres.

Llista baremada de la Llar d’Infants la Ginesta.

Recordeu:

RECLAMACIONS:

16 i 17 de juny al correu electrònic ensenyament@ajmanresa.cat

Les reclamacions es poden presentar només quan es detecti que no s’ha puntuat un criteri o situació concreta acreditada documentalment en el moment de formalitzar la preinscripció. No s’admetrà documentació complementària un cop tancat el període de presentació de les sol·licituds de preinscripció.

CAL TENIR PRESENT:

Els grups d’edat s’organitzen segons la normativa vigent sobre el primer cicle d’educació infantil, si bé es podrà  fer oferta de grups flexibles amb aules mixes amb infants de franges d’edat diferents per adequar-se al màxim a la demanda al finalitzar la preinscripció.

D’acord amb el Decret 75/2007, de 27 de març, pel qual s’estableix el procediment d’admissió de l’alumnat als centres sufragats amb fons públics, per afavorir la integració i la distribució equilibrada  de  l’alumnat amb necessitats especifiques de suport educatiu, s’estableix una reserva d’1 plaça per grup. La reserva de places per aquest alumnat és vigent fins el dia anterior a la publicació de llistes d’admesos.

Davant la situació excepcional en que ens trobem degut al Covid-19, l’oferta de places es pot veure modificada, fins i tot després d’haver estat admès a la llar, seguint les indicacions de les autoritats sanitàries que es publiquin en cada moment.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *