PREINSCRIPCIONS 24-25

Per fer la Preinscripció pel curs 24-25 de nous alumnes, haureu de venir presencialment a la llar d’infants en les dates:

15 i 20 de maig de 2024

HORARI: de 9 a 13h i de 15 a 16h

Demana cita prèvia a aquest enllaç: CITA PRÈVIA

DOCUMENTACIÓ OBLIGATÒRIA:
  • Imprès de sol·licitud
  • Certificació electrònica de la inscripció de naixement o el llibre de família o altres
    documents relatius a la filiació. Quan l’alumne estigui en situació d’acolliment, el document que
    cal aportar és la resolució d’acolliment del Departament de Drets Socials.
  • DNI del pare, la mare, el tutor, la tutora o el guardador o la guardadora de fet de l’alumne o alumna. Si la persona sol·licitant és estrangera, necessitarà la targeta de residència on consta el NIE o el passaport, i si és estrangera comunitària li caldrà adjuntar el document d’identitat del país membre de la Unió Europea.
DOCUMENTACIÓ A EFECTES DE BAREM
Criteris prioritaris:
  • Proximitat del domicili habitual a l’escola: certificat o volant de convivència de l’alumne/a, on ha de constar l’adreça del domicili i acreditar que l’alumne viu com a mínim amb el pare o la mare que presenta la sol·licitud. No serveix el padró.
  • Proximitat del lloc de treball del pare, mare, tutor/a legal o guardador/a de fet a l’escola:
    • Persones assalariades: contracte laboral emès per l’empresa.
    • Treballadors/res autònomes: model 036 o 037 de l’Agència tributària on consta el domicili on es porta a terme l’activitat.
  • Renda garantida de ciutadania: certificació o resolució emesa pel Departament de Drets Socials.
Criteris complementaris:
  • Família nombrosa o monoparental: títol vigent.
  • Part múltiple: certificació electrònica de la inscripció de naixement o el llibre de família.
  • Acolliment familiar: resolució d’acolliment del Departament de Drets Socials.
  • Discapacitat d’un membre de la unitat familiar: certificat o targeta acreditativa de discapacitat emesa pel Departament de Drets Socials. També es pot adjuntar el document que acrediti ser beneficiari/ària d’una pensió d’incapacitat permanent o grau total o de gran invalidesa, o bé, quan sigui oportú, el corresponent certificat de les classes passives que tenen reconeguda una pensió de jubilació o retir per incapacitat permanent per al servei o inutilitat.
  • Víctima de violència de gènere o terrorisme: sentència judicial de qualsevol ordre jurisdiccional, l’ordre de protecció vigent, o l’informe de serveis socials o el certificat que acredita la condició de víctima de terrorisme que emet la Subdirección General de Apoyo a Víctimas del Terrorismo del
    Ministeri de l’Interior.

*Si no poguéssiu venir cap dels dos dies, ni en l’horari establert, podeu contactar amb la llar a través del correu : a8048046@xtec.cat

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *