Transport escolar 21-22

Benvolgudes famílies,

Us adjuntem un document amb les rutes individuals de cada un dels vostres fills o filles, en el cas que facin us d’elles.
Per tal de saber quina ruta/parada els pertoca, consulteu el llistat adjunt amb el numero d’identificació RALC.
Recordeu que aquest número el vau fer servir quan es va realitzar la preinscripció.

Accés document.

Nota informativa: L’alumnat que no apareix en aquest llistat és perquè no ha fet la corresponent sol·licitud en el termini ordinari. A partir del dia 1 de setembre de 2021 podran fer-la i quan s’hagi tramitat, des del Consell Comarcal, informaran a les famílies via SMS de quan poden començar a fer ús del servei. El fet de presentar sol·licitud no significa que estigui donat/da d’alta al servei.