Cursa solidària 2022 i dinar de germanor

Benvolgudes famílies i alumnes,

Aquest any torna la Cursa d’orientació solidària de l’institut Vilafranca 2 on hi està convidat tothom: alumnat i famílies de 1r, 2n i 3r. .

Es tracta d’una una iniciativa amb la qual donem suport i fem realitat el treball dut a terme per l’alumnat de 1r d’ESO durant les primeres setmanes de curs. Trobareu el cartell realitzat per alumnat de 1r per tal de fer-ne difusió.

La cursa tindrà lloc el dissabte dia 5 de novembre, de 9h a 13h aproximadament, amb inici i final a l’institut. Tal i com ja es va fer el curs passat, es tracta d’una cursa solidària: la seva recaptació es destinarà a la Marató de TV3, dedicada a la salut cardiovascular. El preu d’inscripció és de 2€ per participant que es pagaran el mateix dia de la cursa. De totes maneres, si alguna família no pot venir i igualment vol aportar el seu granet de sorra, poden fer la seva aportació dintre d’un sobre tancat a la consergeria de l’institut.

Després de la cursa i el lliurament de premis, tindrà lloc un dinar de germanor al parc del davant de l’institut amb alumnat, famílies i professorat. És una oportunitat per trobar-nos, compartir una estona plegats en un ambient més festiu.

Per tal de poder organitzar tant la cursa com el dinar, necessitem que ens respongueu aquest formulari.

Moltes gràcies per la vostra confiança i us hi esperem el dia 5 de novembre.

Professorat i alumnat de l’institut Vilafranca 2.