Cursa d’orientació per La Marató de TV3.

Benvolgudes famílies,

Per primera vegada el nostre centre organitza una cursa d’orientació a favor de La Marató de TV3.

La Marató d’enguany estarà dedicada a un grup de problemes de salut mental molt comuns que afecten una de cada quatre persones en algun moment de la vida, amb un elevat impacte social, sanitari i de la qualitat de vida de les persones afectades i del seu entorn.

Per això el Vilafranca 2 vol posar el seu petit gra de sorra col·laborant amb La Marató fent una cursa d’orientació solidària aquest dissabte 6 de novembre a partir de les 10 del matí.

La inscripció de la cursa tindrà una col·laboració de 2€ per participant, i el fons recaptat anirà per a la Marató.

Val a dir que la cursa ha estat dissenyada i organitzada pels nostres alumnes de 1r d’ESO, i segur que us ho passareu d’allò més bé!

Us hi esperem!!