RODATGE DEL PROJECTE REACCIONA A LA NAU – SERVEI COMUNITARI DE FILOSOFIA

Durant aquest segon trimestre, l’alumnat de 4t d’ESO A de l’Optativa de Filosofia ha estat participant en el Projecte Reacciona 2023-24 (@projecte.reacciona ). Aquest és un projecte que promou l’elaboració d’un curtmetratge (ideat, escrit, rodat, interpretat i muntat pels mateixos alumnes) que té com a finalitat crear consciència social entorn a un tema triat, aquest any el malbaratament alimentari.

Concretament, aquest projecte, forma part del servei comunitari de filosofia en promoure la justícia global, entorn als problemes mundials i lligats els 17 Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) alhora que, en aquest cas, consciencia contra el malbaratament alimentari i plasma la lluita contra la pobresa alimentària de l’ONG Mans Unides, que fa arribar els aliments recuperats, a persones en situació de precarietat del nostre entorn i denuncia els diferents punts de malbaratament alimentari.

El rodatge es va portar a terme el dijous 4 d’abril a l’Espai Jove La Nau i finalitzarà el dijous 11 al nostre institut. Enhorabona per la gran feina feta! Només ens queda el muntatge.

Podeu veure les imatges del rodatge aquí.