Ja hem rebut les cartes en xinès!

Aquest curs amb els alumnes de 2n d’ESO de xinès hem iniciat un projecte d’intercanvi per correu postal amb altres alumnes de xinès d’una escola de Terrassa de la seva edat. Aquesta activitat ens permet conèixer altres alumnes de xinès tot posant en pràctica tots els continguts treballats a l’aula. També incrementa la motivació per aprendre més vocabulari per tal de poder explicar més històries. A més, al ser per correu postal ens permet treballar la cal·ligrafia i donar un toc molt més personal a les cartes.

A finals del passat mes de novembre vam enviar les nostres cartes, que van agradar moltíssim als seus destinataris. Aquesta setmana hem rebut les respostes i ja tenim moltes ganes de llegir-les i poder respondre-les! Esperem que d’aquí uns mesos també ens puguem conèixer en persona!