INICI DE CURS INSTITUT NOU DE VILAFRANCA.

Benvolgudes famílies,

Us volem fer arribar uns documents per tal d’explicar-vos de manera senzilla les idees claus del Pla d’organització de centre del curs 2021-22. Com sabeu pels mitjans, fins aquests darrers dies encara estem rebent indicacions i formacions per part del Departament d’Educació que, en alguns casos, han suposat modificacions i actualitzacions del pla inicial que vam elaborar al juliol. Heu d’entendre el pla com un document flexible, que s’haurà d’adaptar a les mesures que el Departament de Salut vagi indicant a l’entorn educatiu al llarg del curs. Tanmateix, el pla contempla les actuacions en casos de presencialitat, aïllament d’un grup puntual i confinament total. Podeu consultar el Pla d’organització del cente per al curs 2021-2022 aquí.

Us adjuntem també una infografia per tal de resumir de manera gràfica les idees essencials del Pla. Continuem vetllant per crear un espai segur per tota la comunitat educativa, mantenint els grups estables i la reducció de ràtios i les mesures de seguretat implantades durant el curs 2020-21 (mascareta, higiene de mans, distància, ventilació, entrades i sortides esglaonades,…).

A més, us adjuntem la Declaració responsable. Hi ha dos models: un pels menors de 18 anys, i l’altre pels alumnes majors de 18. Us demanem que ens el torneu emplenat i signat mitjançant aquest mateix correu, o que el vostre fill/a el porti degudament emplenat i signat el primer dia de classe.

D’avançada us agraïm a vosaltres i als vostres fills/es la vostra comprensió: l’èxit de totes aquestes mesures rau també en la vostra complicitat i responsabilitat: no portar l’alumne/a si té simptomatologia compatible amb la COVID-19, recordar-los que portin mascareta i recanvi, avisar-nos de qualsevol positiu detectat a l’entorn directe de l’alumnat o del/de la propi/a alumne/a. Ha de ser un treball bidireccional, basat en la comunicació famílies-institut.

Salutacions cordials,

Equip directiu de l’Institut Nou de Vilafranca