Campament d’estiu “你和我在北京”

El passat mes de juliol cinc alumnes del centre becats per Hanban Xina van participar en el campament d’estiu “你和我在北京”. Els alumnes van compartir aquesta experiència amb alumnes d’altres centres de Catalunya i d’altres països.

En el campament van tenir moltes activitats: cal·ligrafia, pintura, llengua i cultura xineses, visites culturals (la Gran Muralla, la Ciutat Prohibida, el Temple del Cel, el Palau d’Estiu,…) i també van poder gaudir de compartir tot un dia amb una família xinesa que els va permetre conèixer de més a prop el seu tarannà.

Tots els alumnes han tornat molt contents de l’experiència que repetirien sense pensar-ho. Segons ells la part menys positiva va ser el menjar (l’arròs estava present en tots els àpats).

Podeu veure aquí l’àlbum de fotos