Els alumnes de 2n de batxillerat fem tallers a la UPC

Com a activitat de l’assignatura de Tecnologia Industrial de 2n de Batxillerat, el grup ha anat aquest dijous dia 25 a la UPC de Vilanova i la Geltrú.

El motiu era doble: per un costat, fer uns tallers relacionats amb màquines elèctriques i programació d’automatismes, tot amb l’objectiu de reforçar els coneixements de l’assignatura; per un altre, fer que se sentin “universitaris i universitàries per un dia”, coneixent el funcionament de la universitat de la mà del professorat especialitzat en les branques d’Electricitat, Electrònica i Informàtica.

L’experiència ha estat molt enriquidora, ara tenen més elements per poder decidir el seu futur. No només han complementat el que han après al batxillerat, sinó que han vist com funcionen els graus universitaris de primera mà parlant directament amb els professors i alumnes de la UPC de Vilanova i la Geltrú.

Podeu veure més imatges de la sortida clicant aquí 📸