Visitem Entusiasme

El passat dia 2 els alumnes de 4ESO de l’optativa de Visual i plàstica visitaren l’exposició Entusiasme. El repte i l’obstinació en la Col·lecció MACBA dintre del Programa d’Arts Visuals de l’Oficina de Difusió Artística (ODA) de la Diputació de Barcelona, organitzada en conveni amb el MACBA Museu d’Art Contemporani de Barcelona.

El repte era transmetre una visió oberta, activa i participativa de l’Art Contemporani als nostres alumnes mitjançant un recorregut no lineal per l’exposició amb les diverses propostes que permetien dialogar i buscar altres discursos a partir de les obres. Una de les qüestions principals era transformar l’espai expositiu en un laboratori per investigar i conèixer estats d’ànim,  comportaments i actituds. L’activitat va incorporar objectes i elements inesperats que tenien la funció de detonar preguntes, qüestions i connexions, en una exploració sensorial de les peces proposades pels artistes.