Visita a la Facultat d’Infermeria (URV) de Vilafranca

Avui, 8 de febrer, l’alumnat de Biologia de 2n de Batxillerat ha visitat la Facultat d’Infermeria (URV), que té la seu a la nostra ciutat, on han tingut l’oportunitat de conèixer de prop la professió d’Infermeria.

Han pogut experimentar, en tres tallers diferents, tasques que han de desenvolupar en aquesta professió cada dia, i han estat guiats per l’alumnat de la primera promoció d’enguany.

Com a amfitriones del Projecte Xcelence, orientació professional en centres educatius, han estat presents la Sra. Burjalés (Degana de la Facultat d’Infermeria) i la Rosa Dolors Raventós (la Coordinadora del Grau d’Infermeria de la Seu de Vilafranca del Penedès).

Per alguns dels nostres alumnes ha estat una visita molt profitosa, per altres, inspiradora, però, de manera lconsensuada han valorat que ha estat un contacte molt proper a allò que els espera un poc menys d’un any.

Aquí podeu consultar les imatges de la jornada.