Èxit en els PROBLEMES A L’ESPRINT per Batxillerat.

El passat dimecres 5 de febrer alumnes del nostre centre van participar als Problemes a l’Esprint , l‘activitat de resolució de problemes en línia per a equips de centre. És una activitat complementària al Cangur de la SCM que des de l’any 2008 convoquen conjuntament la FEEMCAT, el cesire/creamat del Departament d’Ensenyament i la SCM.

Des del centre volem felicitar a tot l’alumnat participant, que va fer un gran paper. Eren alumnes de primer i segon de batxillerat que cursen les diferents modalitats de matemàtiques i que es van oferir de manera voluntària a participar. Tots els grups es van implicar en la resolució dels problemes de manera col·laborativa i van poder gaudir d’una bona estona tot fent matemàtiques. Els resultats van ser molt bons (sobretot pensant que era la primera vegada que hi participaven) i van aconseguir resoldre els 10 problemes plantejats en menys d’una hora i mitja i sense cap errada. Aquest últim fet es destaca a la crònica de la pàgina web de l’organització:

Moltes felicitats a tots els participants.

Si voleu veure la crònica completa podeu clicar al següent enllaç.