Portes Obertes Virtuals de l’Institut Nou de Vilafranca

Informació per a les famílies interessades a conèixer l’Institut Nou de Vilafranca abans de l’inici del període de preinscripció

Benvolgudes famílies,

Donada la situació en la que ens trobem, amb l’Institut tancat i sense possibilitats de realitzar la Jornada de Portes obertes, ens hem d’adaptar.

Les Portes Obertes us donen l’oportunitat d’establir una conversa distesa amb els diferents sectors de la comunitat educativa: professorat, alumnat.., podem respondre a tots els dubtes que puguin sorgir i veure els diferents espais i equipaments del centre.

Aquest any no podrem celebrar unes portes obertes presencials i ens sap molt greu no poder oferir-vos un dia amb tot el professorat i personal d’administració i serveis a la vostra disposició. Amb el centre viu, ple de les activitats organitzades en els diferents espais específics i desenvolupades pels nostres alumnes, o fent-vos de guia per donar a conèixer el centre.

Amb la intenció de poder donar-vos tota la informació que necessiteu sobre el nostre centre, us volem fer una mena de visita virtual, fent-vos arribar tota la informació que us havíem de donar en les xerrades, així com vídeos dels espais i equipaments del centre i d’altres específics d’algun dels àmbits.

Moltes gràcies per la vostra comprensió i esperem que al més aviat possible tornem a una situació de normalitat.

Direcció Institut Nou de Vilafranca