Musical: “L’alegria que passa”

El passat 13 d’abril, l’alumnat de 2n de Batxillerat de i 4t de l’ESO van anar a veure l’adaptació musical del clàssic “L’alegria que passa” de Santiago Rusiñol al Teatre Poliorama de Barcelona com a part de les assignatures de Literatura Catalana i l’optativa de Música.

Aquesta obra clàssica ha estat la seleccionada per la companyia de teatre Dagoll Dagom per tancar el seu recorregut artístic que va començar en 1974 i que, des d’aleshores, no ha fet sinó que collir grans èxits de la mà d’autors de renom de la literatura catalana com l’Àngel Guimerà, la Mercè Rodoreda o en Pere Calders.

La reinterpretació contemporània d’aquest gran clàssic va ser tot un èxit entre els alumnes, ja que van poder gaudir d’un tema complex com és el de la precarització laboral, a través de recursos escènics moderns que alternaven diferents estils musicals (rap, pop…) i de dansa, molt propers a la seva realitat.