Graduació 4t ESO. Promoció 19-23

El passat dimarts 20 de juny, es va realitzar a l’Auditori de Vilafranca del Penedès, la graduació dels i les alumnes de 4t d’ESO de la promoció 2019-2023.

Va ser un dia molt especial, perquè molts i moltes alumnes, després de 4 anys al centre, encetaran una nova etapa a les seves vides.

L’acte va ser molt emotiu. Es van escoltar els parlaments per part del director, de l’AFA, dels tutors/es i dels alumnes i van poder gaudir d’una actuació musical per part del professorat del centre.

També va tenir lloc l’entrega de l’orla, les bandes i d’un petit detall a l’alumnat i finalment van gaudir d’un refrigeri amb les famílies, l’alumnat i el professorat assistent.

Esperem que ho vagin gaudir tant com nosaltres!

En aquest enllaç trobareu imatges i alguns dels vídeos que es varen fer de l’acte.