Els alumnes de 3r i 4t d’ESO també visiten la FICB

El passat 21 de març tots el alumnes que cursen l’optativa de xinès de 3r i 4t d’ESO van visitar la FICB (Fundació Institut Confuci de Barcelona) per tornar a participar en el projecte “你好,中国 !” (Hola Xina).

Aquest projecte consta d’un conjunt d’activitats que permeten apropar-se a la cultura xinesa. Les activitats de cal·ligrafia,  tai-xi-txuan, retall de paper vermell, teatre d’ombres van fer que tots els alumnes gaudissin d’un matí molt interessant. Van aprofundir en el coneixement de la cultura xinesa. Per acabar,  van poder gaudir dels tradicionals jiaozi. Seguidament, es va fer la foto del grup amb el professorat,  i la FICB va regalar a cada alumne un certificat de l’activitat feta a més d’un ornament típic xinès.

Aquí teniu fotos de l’activitat que,  a més a més, tots els alumnes van manifestar voler repetir el proper any.

Àlbum de fotos.