Eleccions a l’AMPA!

Benvolgudes famílies,

Ara que hem estrenat un nou edifici amb més espais i equipaments, es presenta l’oportunitat de desenvolupar activitats dins i fora de l’horari lectiu per tota la Comunitat Educativa.

Ens trobem en l’inici del procés d’eleccions a la Presidència de l’AMPA de l’Institut Nou de Vilafranca, òrgan molt important pel creixement de l’institut i clau en la implicació del sector de les famílies en el centre.

L’Institut necessita disposar d’una AMPA potent, amb una junta que doni resposta a totes les necessitats i reptes que van apareixent.

Us animo a presentar la vostra candidatura a la Presidència de l’AMPA, una candidatura amb un projecte i un equip humà de la vostra confiança que ajudi a fer més gran l’Institut Nou de Vilafranca i que ens faci costat en la nostra tasca de formar i ajudar al creixement personal del nostra alumnat.

Què hi ha més important que dedicar temps als alumnes en una etapa que mai oblidaran i vosaltres tampoc?

Animeu-vos a presentar una candidatura per gaudir del i amb l’Institut.

Trobareu tota la informació necessària a la pàgina web de l’AMPA.

Cordialment,

Pere Serveto