Concurs pont a la xina

L’Ambaixada de la República Popular de la Xina i la Fundació Institut Confuci de Barcelona organitzen cada any el concurs “Pont a la Xina”, que proporciona als estudiants de xinès i a tots els amants de la cultura xinesa una oportunitat única per a demostrar tot el seu talent.

El passat divendres 5 d’abril el nostre institut hi va participar per primera vegada. Tres alumnes sota el guiatge de la Yangdi i el Joan s’hi van presentar en l’apartat d’alumnes de secundària. La Noèlia, l’Ana Maria i la Iris ho van fer molt bé mostrant el seu nivell de llengua xinesa amb una exposició oral en xinès de dos minuts sobre el tema “学会中国话,朋友遍天下“Aprèn xinès, suma amics de tot el món” . També van haver de respondre a unes preguntes de cultura xinesa i per últim mostrar les seves habilitats artístiques amb una dansa.

La FICB els va proporcionar vestits tradicionals xinesos que van fer més reeixida la seva actuació.

La Noèlia, amb una actuació brillant, va obtenir el segon premi. El guanyador participarà en la la final nacional del proper mes de maig a Saragossa. Així la Noélia estarà de reserva en cas que la guanyadora no pogués assistir a la final.

Moltes felicitats a totes tres per la seva gran actuació.

Àlbum de fotos