Arriba l’any nou Xinès

En motiu de l’any nou xinès, que es celebra demà 10 de febrer, durant aquesta setmana els alumnes que cursen l’optativa de xinès han dut a terme activitats per a informar als alumnes del centre sobre l’any del Drac, que s’espera que porti prosperitat, abundància i és perfecte per a nous començaments.

Per això, els alumnes de 4t d’ESO han preparat presentacions per als alumnes de 1r, 2n i 3r d’ESO que han dut a terme avui divendres i han agradat molt als alumnes. També alumnes que cursen l’optativa de xinès de 1r  i 2n d’ESO han preparat una pancarta per a penjar a l’entrada del centre amb tota la informació de l’any nou xinès, des de què és i l’horòscop xinès fins a com es celebra i què es menja. Us adjuntem unes fotografies perquè veieu com de bé els hi ha quedat!

Molt bon any del DRAC! 新年快乐!