Sortida al Món Sant Benet

El passat divendres 17 de gener l’alumnat de 3r d’ESO va fer una sortida al Món Sant Benet a Sant Fruitós de Bages, on va realitzar 2 tallers pràctics molt amens i de temàtica molt variada:

• Taller de cuina saludable: realitzat a les instal·lacions de la Fundació ALÍCIA. L’alumnat va poder cuinar plats mentre aprenia conceptes d’alimentació saludable en un format de concurs. Tot feia molt bona pinta i posteriorment ho vàrem poder comprovar amb una degustació!
  • Taller d’història al monestir: realitzat al conjunt monumental històric amb més de 1000 anys d’antiguitat. L’alumnat va poder anar descobrint l’entrellat d’un entorn i un temps singulars també en format de concurs. Al final, alguns alumnes varen aconseguir la influència necessària per a posar un abat al monestir de la seva pròpia família!

Podeu consultar l’àlbum de fotos aquí.