PICA LLETRES CURS 2023-2024

L’Institut Nou ja ha fet les inscripcions per participar al Pica Lletres televisiu (alumnes de 3r d’ESO) i al Pica Lletres radiofònic (alumnes de 2n d’ESO) del curs 2023-2024.
Tots els que hi vulgueu participar o els que hi vulgueu jugar, podeu descarregar-vos l’aplicació del Pica Lletres per practicar amb la llengua durant l’estiu en el mode «JUGUEM». La trobareu a Google Play (Android) o Apple Store (Iphone).
En aquest vídeo, podeu conèixer com funcionarà l’APP i com són les noves proves.
* IMPORTANT: Com veureu, el teclat de l’aplicació no funciona com el del telèfon, sinó que ja hi ha totes les lletres del català, incloses les lletres amb accents i dièresi (teniu una foto adjunta). Si voleu posar una Í, haureu de clicar directament aquesta lletra (no la i sense accent). Quan comenceu a jugar, veureu que és molt fàcil!

Si proveu l’APP aquest estiu i us agrada, deixeu una ressenya positiva a Google Play o App Store! Ajudarà molt a continuar creixent per l’aprenentatge del català!

ANIMEU-VOS A JUGAR-HI!!!

BON ESTIU!!!