L’INSTITUT NOU PARTICIPA AL 15è FESTIVAL EN VEU ALTA 2019

Un any més, alumnes del nostre institut han participat al Festival EVA a la Biblioteca Torras i Bages.

El passat dimecres 5 de juny a les 7 de la tarda, quatre alumnes de 1r i 2n van llegir en veu alta a la Biblioteca, juntament  amb alumnes de l’Institut Milà i Fontanals i de l’Escola Baltà Elias.

En un acte obert a tots els públics, el Biel Segura va llegir el poema “Les teves mans” de Joan Brossa; la Jana Picas, un microrelat del recull No em ratllis de Flavia Company; el Guillem Blancafort, el microrelat “El cable” de Marc Artigau; i el Martí Aixàs, un fragment de la novel·la de Carlos Ruiz Zafont, El príncipe de la niebla.

Gràcies, a aquests lectors voluntaris que apropen les lectures, la veu i la literatura a totes aquelles orelles que volen escoltar i gaudir amb els textos.