La Castanyada

El divendres 9 de novembre tot l’alumnat de l’Institut va participar en la sortida de la Castanyada (que havia estat posposada a causa de la pluja).

La sortida va ser un èxit i l’alumnat va poder gaudir fora del seu context habitual. Activitats com aquesta ajuden a establir vincles positius entre alumnes i també professorat.

La sortida va començar amb una caminada conjunta fins a st. Pau. Els 2 km últims es podia triar entre caminar o córrer, participant en una cursa. S’ha de destacar que any rere any augmenta la participació a la cursa, tan de l’alumnat com del professorat. Un cop a st.Pau es van entregar els diferents premis per als participants a la cursa i després vam baixar caminant fins a les pistes esportives. Allà els alumnes, organitzats en equips, van poder practicar varis tipus d’esports (futbol, bàsquet, vólei, mataconills..)

Si voleu veure les fotos de totes les activitats entreu en els àlbums següents:

Àlbum de la caminada/cursa

Àlbum de les pistes.