Ja tenim guanyadora de la Panera del Nou!!

El passat dimarts 10 de gener de 2023, el centre va tenir el plaer d’entregar a la persona guanyadora la primera panera de l’Institut Nou de Vilafranca. La seva butlleta coincidia amb els 4 últimes xifres del sorteig del Nen celebrat el passat 6 de gener.

Aquesta panera ha estat organitzada pels alumnes de 4t d’ESO amb la finalitat de recaptar fons per finançar el viatge de final de curs a Euskadi. Han venut 2.500 butlletes!!!

La primera panera de l’Institut Nou de Vilafranca ha estat possible gràcies a la col·laboració altruista dels comerços de la zona que han cedit productes de forma gratuïta perquè el sorteig fos una realitat. Estava valorada amb més de 400€!!

Els alumnes de 4t d’ESO volen agrair la col·laboració de l’AFA que ha finançat el disseny i la confecció de les butlletes i a tots els comerços participants:

• Som-Ink Colors
  • Perruqueria canina Elisabet
  • VideoOca
  • Art del Massatge

La Primera Panera de l’Institut del Nou ja és història, ha sigut un èxit rotund que esperem repetir. Desitgem que les empreses participants aquesta any ho vulguin fer en pròximes edicions i es converteixi en una tradició del Nou.

Per últim, voldríem animar a més empreses o comerços a participar amb la Panera del curs que ve. Si esteu interessats podeu posar-vos en contacte amb l’Institut! Estarem encantats de comptar amb vosaltres per a la següent!