FELICITATS ALS ALUMNES DE XINÈS!!!

El passat  21 de maig  32 alumnes de l’Institut, que cursen com a segona llengua estrangera xinès, es van presentar als exàmens oficials de llengua xinesa, els YCT (Youth Chinese Test) que cada any organitza la Fundació Institut Confuci de Barcelona, en col·laboració amb Casa Àsia, Universitat Autònoma de Barcelona, Universitat de Barcelona i Universitat d’Estudis Estrangers de Beijing.

Alumnes de 2n Examen de Xinès 2016

Alumnes de 2n de l’ESO a l’examen de xinès

En concret  es van presentar 20 alumnes de 1r d’ESO al nivell YCT1 i 12 de 2n d’ESO al nivell YCT2. Tots els alumnes van aprovar els exàmens amb un mitjana superior a la total dels alumnes presentats (del YCT1 es van presentar  265 alumnes i del YCT2, 252).

L’examen de xinès YCT (Youth Chinese Test) és una prova internacional estandarditzada de domini de l’idioma xinès. S’avalua la capacitat  d’usar el xinès en la seva vida quotidiana i acadèmica.