Universitaris per un dia!

El passat dimarts 5 de febrer, un grup de 20 alumnes del nostre institut (7 de batxillerat i 13 de 4t de l’ESO) van visitar la Facultat de Filosofia i Lletres de la UAB per tal de fer una pràctica al laboratori de Geografia Física. Aquesta visita s’insereix dins de les activitats ofertades pel programa ARGO per acostar el món universitari als alumnes de secundària.

Guiats pel professor Joan Manuel Soriano, vam reflexionar sobre la necessitat de la Geografia com a disciplina transversal que articula l’acció dels éssers humans sobre el medi. La pràctica va consistir en recollir unes mostres d’aigua del Riu Sec, que travessa el campus de Cerdanyola, per tal d’analitzar-lo i categoritzar-lo.

El nostre alumnat va poder gaudir per un dia de com es viu a un campus universitari, conèixer les seves instal·lacions i resoldre alguns dubtes sobre el funcionament del món universitari. Cal destacar molt positivament l’actitud activa dels alumnes de l’INS Nou de Vilafranca que mostraren un alt grau de maduresa a l’hora de realitzar totes les activitats plantejades.

Per veure les fotos cliqueu: Àlbum de fotos.