Pintem un mural a la “NAU”

Els alumnes de Visual i Plàstica de 4t d’ESO de l’Institut Nou de Vilafranca han pres part, per primer any, del servei comunitari: “Pintem un mural a la Nau”. Aquest dijous 12 de maig hem dedicat el matí a dibuixar i pintar aquest mural, l’acció principal ha estat decorar un dels murs interiors de l’espai jove la Nau de Vilafranca.

A través d’un treball creatiu, i conduïts per la professora Imma Raventós han estat treballant a l’aula individualment per a representar una perspectiva i aplicar-la en un espai amb l’objectiu de crear un efecte visual. Els dissenys han estat escollits pels mateixos alumnes, en concret han triat el dibuix de l’Estel Polo. Es va intentar buscar un tema que anés lligat amb les activitats que es fan a l’espai Jove La Nau.