GRADUACIONS DE 4t D’ESO I 2n DE BATXILLERAT

Benvolgudes famílies,

Amb l’alumnat que finalitza l’ESO i el que finalitza el Batxillerat, cada any fem una cerimònia en la qual ens apleguem alumnes, famílies, professorat i PAS del centre i, amb la col·laboració de l’AMPA, celebrem el final de l’etapa que just tanquen els vostres fills.

Aquest any, aquesta celebració no serà possible degut a la pandèmia. Es podria celebrar aquest estiu si la desescalada continués al ritme actual però les restriccions que hauríem d’aplicar deslluirien la festa i mai podria ser la celebració emotiva i propera d’acomiadament que ens agrada a tots.

Per aquesta raó, hem decidit posposar la celebració.

Sempre tenint en compte el moment sanitari en el que ens trobem, us convocarem un cap de setmana de la tardor i llavors esperem poder fer la celebració completa que ara no podem.

Esperem retrobar-vos ben aviat,

Comissió d’activitats i Serveis