Visita a Simón i Coll i Caves Blancher

Dilluns 9 d’octubre, l’alumnat de 2n d’ESO va anar a Sant Sadurní d’Anoia per tal de conèixer l’espai Simón i Coll, i les Caves Blancher. Els alumnes van conèixer el procés de l’elaboració de la xocolata, així com al procés de l’elaboració del cava. A més, l’alumnat va passejar-se per Sant Sadurní, tot identificant algunes cases modernistes emblemàtiques. Aquí podeu veure les fotografies de la sortida.
__
  On Monday 9th of October, the 2nd of ESO students went to Sant Sadurní d’Anoia to learn about the Espai Simón i Coll and Caves Blancher. Students learnt about the process to make chocolate, as well as the process to elaborate cava. Furthermore, students walked around Sant Sadurní to identify some of the modernist houses. Here you can see the pictures of the excursion.