DONA LA NOTA, ENCARA HI SOM A TEMPS

L’Institut Nou de Vilafranca s’uneix a la iniciativa que pretén que els nens/es dels centres educatius de Catalunya prenguin consciència sobre el moment que vivim d’emergència climàtica i ambiental, i participin de forma activa en el seu entorn més
proper.

Des del centre ens volem unir al projecte DONA LA NOTA, ENCARA HI SOM A TEMPS.

Un projecte iniciat pel Camp d’Aprenentatge Pau Casals amb l’objectiu de fer arribar a tothom un missatge clar i d’esperança: encara hi som a temps!. Una proposta on ens unirem cantant conjuntament la cançó: No ens desdibuixeu.
El dia 5 de juny a les 11h, Dia Mundial del Medi Ambient, era el moment en què  les escoles adherides al projecte havíem de cantar conjuntament al pati de l’escola la cançó No ens desdibuixeu i fer sentir les nostres veus. A causa de la situació que estem vivint i no poder realitzar l’acte com estava previst, desde el departament de música proposem sortir al balcó i cantar-la amb algun familiar. I per altra banda, cridar ben fort: ENCARA HI SOM A TEMPS!

Animem als nostres alumnes a que enviïn les fotografies (sols o acompanyats) mostrant el símbol de la campanya (dits creuats). I també a que enviïn els vídeos del moment de la cantada. Els que hem rebut fins ara els podeu veure aquí.

 

Desplaça cap amunt
Ves al contingut