Concert de Sant Jordi

El dilluns dia 24 d’abril vam celebrar la diada de S.Jordi a l’Institut Nou de Vilafranca. El departament de música va organitzar un concert immersiu. Aquest concert tenia dues parts, una primera on els alumnes de l’optativa de 4t d’ESO vam preparar un repertori tocant la flauta. Mentre ells tocaven, el públic visionava imatges concretes per a cada cançó, algunes de les quals eren fetes amb intel·ligència artificial. Per tant, tota la sala estava a les fosques i calia submergir-se en cada temàtica.

A la segona part del concert i amb els llums encesos, els alumnes de 3r d’ESO es van afegir al concert fent dues percussions corporals. A cada paret hi havia un grup-classe fent una percussió, a vegades igual i d’altres diferents de tots els altres companys. Calia mirar a totes bandes durant tot el concert.

Aquí teniu els vídeos de la jornada.